Pokaż koszyk

Serge Lutens

Serge Lutens

Serge Lutens to dom kosmetyczny założony w 2000 roku przez Serge’a Lutensa, francuskiego wizjonera w dziedzinie zapachów i kosmetyków.

Historia marki

Serge urodził się w 1942 roku w Lille, na północy Francji. Początkowo był fryzjerem, jednak szybko odkrył w sobie zainteresowanie kosmetykami i makijażem. Jego nowatorskie podejście szybko zostało docenione i w 1962 roku został zatrudniony w magazynie Vogue, gdzie współpracował z takimi nazwiskami, jak Richard Avedon, Bob Richardson czy Irving Penn. W 1967 roku Christian Dior zaangażował go do stworzenia linii makijażu w jego najnowszej kolekcji.

Serge Lutens najbardziej znany jest ze swojej współpracy z japońską marką Shiseido, której nowy wizerunek tworzył od lat 80.
na przykład pewności siebie. Gdy mamy dobre samopoczucie, jesteśmy bardziej ufni we własne siły.

Kupując nasze perfumy, klient kupuje także zamknięte w małym flakonie szczególne poczucie tajemniczości związane z siłą gwiazd.

Idea marki

Dom zapachów Serge Lutens dedykowany jest dla miłośników najbardziej wyrafinowanych perfum. To urzekające kompozycje, których proces tworzenia zaczyna się w wyobraźni jednego człowieka – Serge’a Lutensa. Inspirowane jego dzieciństwem, podróżami i przeżyciami, przynoszą swoim użytkownikom niezwykłe doznania.

Roztaczają aurę tajemniczości i egzotyki, a w miarę upływu czasu uwalniają nieoczekiwane nuty zapachowe, sprawiając, że nie sposób się nimi znudzić. Tajemniczości związane z siłą gwiazd.

Serge Lutens
Serge Lutens

 

Serge Lutens to także wyjątkowe produkty do makijażu. Pomiędzy końcem lata 60’tych a 2000 rokiem, poprzez aplikację cieni i barw ten prekursor w makijażu stworzył nowy sposób interpretowania kobiecych twarzy. Jego intuicyjne podejście do makijażu, przez jednych uważane za wyzwalające, innych za szokujące, zaprowadziło go na wyżyny tej sztuki. W roku 2005, Serge Lutens postanawia powrócić do makijażu, ale tym razem powraca do podstaw, a swojej linii nadaje nazwę ewidentną: Nécessaire de Beauté.

Podkłady, khôl’e, pomadki i inne niezbędności, kilka produktów wystarczających, by upiększyć kobietę. Elegancko zaprojektowane, lśniące, innowacyjne opakowania są wolne od logo, co oznacza, kobiety nie muszą stawać się ambasadorkami marki, a jedynie cieszą się elegancją gestów i atencją jaką prowokują, używając te produkty.

Ta kolekcja makijażu, z jej etui wyposażonymi w lusterka, jej „rzeźbionymi” pomadkami chlubi się równie wyjątkowym wyglądem opakowań jak i jakością ich zawartości.

lista produktów
Do prawidłowego działania strony niezbędne są pliki cookie, zapoznaj się z naszą polityką plików cookie.     AKCEPTUJĘ