Pokaż koszyk

Zwroty i reklamacje

Reklamacje

Reklamacje i zwroty są rozpatrywane zgodnie z Ust. z dnia 27.07.2002 r. o Szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu Cywilnego. Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta. Reklamacji nie podlegają: naturalne zużywanie się produktów, uszkodzenia o charakterze mechanicznym (otarcia i zadrapania, naderwanie lub rozerwanie materiału, uszkodzenie ozdób, zamków itp.). Reklamację należy przesyłać na adres Sklep Internetowy Mon Credo, Centrum Logistyczne Grand Parfum Sp. z o.o. ul. Batorego 26, 37-700 Przemyśl, z dopiskiem „Reklamacja”. Zareklamowany towar należy przesłać na własny koszt. Do reklamowanych produktów prosimy dołączyć krótki opis wady, żądania co do sposobu rozpatrzenia reklamacji, swoje dane osobowe łącznie z telefonem kontaktowym, kserokopię paragonu i numer zamówienia. Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest kopia paragonu, którą należy dołączyć do reklamowanego towaru. Reklamacja jest rozpatrywana w ciągu 14 dni od momentu jej otrzymania przez firmę Grand Parfum Sp. z o.o. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji wartość zamówionych towarów zostanie zwrócona na konto Kupującego w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym. Towar wadliwy, zakupiony w perfumeriach stacjonarnych, należy dostarczyć osobiście wraz z dowodem zakupu towaru. Na miejscu zostanie spisany formularz reklamacyjny. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni, a w przypadku pozytywnego jej rozpatrzenia, równowartość reklamowanego towaru zostanie zwrócona Kupującemu w takiej formie, w jakiej dokonał zapłaty (gotówka lub karta płatnicza).

Zwroty

Uznajemy zwroty towarów zakupionych w naszym sklepie internetowym do 14 dni od daty dostarczenia przesyłki do Klienta. Zwrot na konto realizujemy w okresie 14 dni od momentu odebrania paczki. Chęć odstąpienia od umowy należy zgłosić telefonicznie pod nr tel: 800777755 wew. 1 lub mailowo na adres: perfumeria@moncredo.pl Po uzgodnieniu, zwrot należy wysłać na adres Sklep Internetowy Mon Credo, Centrum Logistyczne Grand Parfum Sp. z o.o. ul. Batorego 26, 37-700 Przemyśl z dopiskiem „ Zwrot”. Towar można również zwrócić osobiście, dostarczając go do salonu Mon Credo w Warszawie, przy ul. Brackiej 9, zlokalizowanego w Domu Handlowym Vitkac. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania ani uszkodzenia. Do zwracanych produktów prosimy dołączyć następujące informacje: numer zamówienia, dane kontaktowe, paragon lub inny dokument będący podstawą zwrotu, numer rachunku bankowego, na który zostanie dokonany zwrot gotówki. Zwrot należy wysłać na koszt własny, nie zwracamy kosztów dostawy i nie przyjmujemy paczek wysłanych na nasz koszt. W perfumeriach stacjonarnych zwrotów niewadliwych, pełnowartościowych towarów nie przyjmujemy, dlatego prosimy o przemyślane zakupy.

Wymiana

Respektujemy chęć wymiany towaru do 14 dni od momentu odebrania paczki przez klienta. W miarę dostępności towaru oferujemy możliwość wymiany na inny towar - po wcześniejszym telefonicznym lub mailowym uzgodnieniu. Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa Kupujący. W perfumeriach stacjonarnych istnieje możliwość wymiany zakupionego towaru w ciągu 7 dni od daty zakupu. W tym celu należy dostarczyć nieuszkodzony, pełnowartościowy towar w oryginalnym opakowaniu do wybranej perfumerii stacjonarnej. W przypadku wymiany na tańszy towar, zwrot różnicy w cenie  zostanie dokonany w takiej formie, w jakiej Kupujący dokonał zapłaty. W przypadku wymiany na droższy towar, Kupujący zobowiązuje się do dopłaty różnicy w cenie dowolną formą płatności.

 

 

Do prawidłowego działania strony niezbędne są pliki cookie, zapoznaj się z naszą polityką plików cookie.     AKCEPTUJĘ