JULIETTE HAS A GUN
Julia - symbol romantyzmu, PISTOLET - Symbol WŁADZY NAD MĘŻCZYZNAMI
To marka o chwytliwej nazwie skierowana do wyłącznie do kobiet. Z założenia sposób dystrybucji miał być owiany delikatną tajemnicą, dlatego też zdecydowano się wyłącznie na luksusowe perfumerie. Perfumy „Juliette has a Gun” to miejski szyk z ostrym akcentem, to symbol odwiecznego dylematu kobiety - być romantyczną, czy niezależną!
Twórca marki Romano Ricci nadał marce silną osobowość, chce aby kobiety, używające jego perfum czuły się pewnie, atrakcyjnie i były dumne ze swojej kobiecości!.
Każdy z zapachów nawiązuje do konkretnego obrazu, każdy zapach odpowiada innemu aspektowi kobiecości, każda nazwa, kolor i kompozycja zachowuje spójność z opisem osobowości.
Romano ricci - kreatorPierwszą pasją tego młodego kreatora w świecie perfum, był sporty wyścigowe. Włożył dużo energii, pasji i motywacji w zostanie kierowcą wyścigowym w słynnych wyścigach „Les 24h du Mans”. Ale jego serce również należało do innego świata. Zainspirowany światem mody (przez babcię Ninę Ricci) i perfum (przez dziadka Roberta - twórca słynnego „L’Air du temps”) już od samego dzieciństwa żył w otoczeniu świata pełnego zapachów i kreacji. Będąc wdzięcznym takiego dziedzictwa postanowił udowodnić, że sam także potrafi stworzyć swój własny świat marzeń. Zaczął praktykować w światowych perfumeriach, ucząc się przez 4 lata od największych, a następnie namówił Francis Kurkdjian, do wspólnej pracy. Potem wszystko potoczyło się błyskawicznie i w 2006 roku powstała marka „Juliette has a gun”. |